2 czerwca 2016

ULUBIEŃCY MAJA

W tym miesiącu przetestowałam kilka nowych produktów. Po raz kolejny nie zawiodłam się na firmie Revlon i L'oreal. Miejsce w ulubieńcach maja zapewnił sobie także szampon, który jest w pełni naturalny.

Jest to szampon przeznaczony dla włosów łamliwych i zniszczonych. Z początku nie mogłam się do niego przekonać. Miałam wrażenie, że fryzura szybciej mi się przetłuszcza, a włosy są po prostu oklapnięte. Jednak po kilku użyciach zmieniłam zdanie o tym produkcie. Zdecydowanie widzę poprawę. Moje włosy są odżywione i wzmocnione. Prawie całkowicie przestały wypadać. Stały się bardziej elastyczne, a szampon zapewnił im zdrowy blask. Możecie go kupić tutaj.

Tusz ten pozytywnie mnie zaskoczył. Przede wszystkim precyzyjnie rozdziela rzęsy. Nie musimy się martwić o grudki, ponieważ maskara ta po prostu ich nie pozostawia, a także się nie osypuje. Produkt ten delikatnie wydłuża i podkręca rzęsy, więc na pewno zapewnimy sobie naturalny wygląd. Intensywna i głęboka czerń jest kolejnym plusem tego kosmetyku. Dodatkowo tusz ten jest bardzo trwały.

Szczoteczka jest bardzo ciekawa. Z początku trudno mi się było do niej przyzwyczaić i ciężko mi się malowało dolne rzęsy. Jednak wystarczy użyć go kilka razy, a z łatwością się z nią oswoimy.

Jest to róż rozświetlający do policzków. Dzięki połączeniu 5 barw cera staje się promienna i pełna blasku. Często mieszam kolory uzyskując tym samym idealny odcień. Dopełniają one cały makijaż, a przede wszystkim zapewniają zdrowy i naturalny wygląd. Można stosować je jako róż bądź rozświetlacz. Malutkie drobinki są widoczne na twarzy, jednak zapewniają ładny wygląd, więc nie musimy się martwić, że zniszczą nam makijaż.

Róż ten jest trwały. Na twarzy utrzymuje się praktycznie cały dzień. Pigmentacja jest świetna, jednak trzeba uważać, by nie nałożyć go za dużo. Dodatkowo pojedyncze odcienie możemy stosować jako cienie do powiek.

8 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy :D Musze wypróbować ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podukty revlon. Ciekawe jak u mnie spisałby się ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajni ulubieńcy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam l'oreal, ale nigdy nie używałam ich tuszu - może niedługo się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam ten produkt z revlona. Ogólnie ich kosmetyki są straszenie dobrej jakości, jednak odbija się to też na cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez stosuję ten szampon i jestem nim po prostu oczarowana. Moje włosy naprawde dobrze po nim wyglądaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ochotę kupić ten tusz, już wiem, że warto :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten tusz, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)