25 lipca 2016

RECENZJA WZMACNIAJĄCEGO PREPARATU DO PAZNOKCI SALLY HANSEN

Jeśli Twoim problemem są miękkie, łamliwe paznokcie to ta odżywka jest wprost stworzona dla Ciebie. Produkty Sally Hansen jeszcze nigdy mnie nie rozczarowały, dlatego spodziewałam się, że ten wzmacniacz do paznokci z diamentami również przypadnie mi do gustu.

Odżywkę tę zakupiłam w drogerii internetowej ezebra.pl za 12,89 zł. Jest to 13.3 ml buteleczka, którą bardzo łatwo zamknąć i otworzyć. Nakrętka jest skonstruowana w taki sposób, że po prostu nie ma problemów z jej odkręceniem. Sam pędzelek również mi się spodobał. Nie jest ani za szeroki, ani za wąski. Łatwo nim manewrować, dzięki czemu możemy ładnie i porządnie nałożyć odżywkę.

Produkt ten jest przeznaczony dla miękkich, delikatnych i łamliwych paznokci. Dzięki zawartości tytanu oraz cząsteczek diamentu odżywka ta ma wzmacniać i utwardzać kruche warstwy. Czy rzeczywiście tak jest? Powiem jedno. Nawet jeśli w składzie tych cząsteczek znajduje się bardzo mało, to jednak spełniają swoją rolę i naprawdę zapobiegają łamliwości paznokci. Po nałożeniu, na płytce tworzy się bezbarwna, ochronna warstwa, dzięki której różne czynniki zewnętrzne nie niszczą aż tak bardzo naszych paznokci. Przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczką. Zazwyczaj nakładam 2 warstwy na oczyszczone paznokcie, jednak jedna również powinna wystarczyć.

Producent obiecuje, że już po około 5-7 dniach zobaczymy znaczną poprawę. Już po kilku użyciach zauważyłam różnicę, więc muszę przyznać, że producent wcale nie przesadził. Odżywka bardzo szybko wysycha i idealnie nadaje się również jako baza pod lakier do paznokci.

14 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę kupić sobie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo coś dla mnie! pędzę do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie! Przyglądałam się jej kiedyś na rossmannowej półce ale cena ponad 20 zł to dla mnie za dużo zwłaszcza, że zużywam odżywki litrami :D może zamówię ją na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz, muszę koniecznie wypróbować... Od dawna męczę się z problemem cienkich i łamliwych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, musze ci przyznać ze mnie zaciekawiłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pierwszy raz słyszę o tym produkcie i często mam tak,że paznokcie rosną pięknie aż do pewnego momentu, nie wiem dlaczego później się łamią ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że brakuje Ci witamin i dlatego masz słabe paznokcie. Postaraj się wprowadzić do swojego jadłospisu więcej warzyw.

      Usuń
  7. ja też ostatnio mam kruchutkie paznokcie, zamówiłam odżywkę z Semilaca mam nadzieję że pomoże ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja mam straszny problem z paznokciami :< próbowałam wielu odżywek i nic, ale skoro polecasz to chyba się skuszę. :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu stwierdzam, że koniecznie to muszę kupić hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Sally Hansen kompletnie się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej piekny blog. Nawet bardzo piekny blog. Podoba mi sie Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba kupię bo taka przydałaby się moim paznokciom ;)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)