18 sierpnia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD #3

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Jest to wyróżnienie przyznawane za dobrze prowadzony blog. Jest mi bardzo miło za otrzymanie takiego wyróżnienia, ponieważ bardzo dużo pracy wkładam w blogowanie i ciesze się, że jest to doceniane.

LBA to nic innego jak odpowiadanie na zadane pytania. Dzięki temu czytelnicy mogą lepiej nas poznać. Wybrałam tylko niektóre pytania, ponieważ część się powtarzała, a także nie chciałam, żeby ten post był strasznie długi.
Pierwszą nominację otrzymałam od tego bloga.
  • Ile czasu poświęcasz na rozmyślanie?
Zazwyczaj rozmyślam, kiedy wracam ze szkoły lub przed snem.
  • Czy dużą wagę przykładasz do przeszłości?
Często o niej myślę, jednak staram się zwracać uwagę głównie na teraźniejszość i przyszłość.
  • Jak często masz problemy nas skupieniem?
Zawsze nie mogę się skupić, gdy coś mnie rozprasza, więc czasem się to zdarza.
  • Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Zazwyczaj najwięcej czasu poświęcam na szkołę i naukę, jednak zawsze znajdę czas na przyjemności takie jak czytanie czy sport.
  • Czy Twoje zainteresowania wiążą się z przyszłością?
Raczej nie.
  • Co budzi w Tobie spokój?
Cisza. Naprawdę lubię kiedy jest cisza, ponieważ mogę się wtedy skupić i robić różne rzeczy o wiele szybciej.
  • Czy starasz się pokazać światu na co Cię stać?
Tak, chociażby poprzez blogowanie.
  • Czy jest coś takiego, co zmieniło do czegoś Twoje podejście?
Tak. Są to książki, ponieważ dzięki nim inaczej patrzę na świat.

Kolejną nominację otrzymałam od tego bloga.
  • Jak jest Twoja ulubiona pora dnia na czytanie?
Uwielbiam sięgać po książki rano. To właśnie wtedy jestem w stanie przeczytać najwięcej.
  • 3 ulubione pozycje, kóre udało Ci się przeczytać?
Cała trylogia "Igrzysk śmierci, "Hopeless" (recenzja) oraz trylogia "Delirium" (recenzja).
  • Twoja ulubiona adaptacja filmowa?
"Igrzyska śmierci".
  • Najbardziej wkurzający i irytujący bohater?
Kate z książki "Lekcje francuskiego".
  • Piosenka, która ostatnio zamieszkała w Twoim umyśle i nie chce go opuścić to...?"
"Heart by heart" Demi Lovato.
  • Jakie jest Twoje motto życiowe? Ulubiona sentencja?
Zawsze bądź sobą, bo nie ma nikogo lepszego.
  • Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
"Iluzja 2".

Poprzednie posty o Liebster Blog Award możesz zobaczyć tutaj oraz tutaj.

8 komentarzy:

  1. Rownież uwielbiam "Igrzyska śmierci" i "Hopeless"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ja nigdy nie miałam okazji być mianowaną do LBA :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo poważne pytania otrzymałaś, muszę przyznać
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez będę musiała obejrzeć iluzje 2, dobry był ? :D bo jedynka nawet spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ten film naprawdę spodobał, więc warto go obejrzeć :)

      Usuń
  6. Super odpowiedzi ! Nie myślałam, że będą takie proste a zarazem z głębią :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)