25 sierpnia 2016

PERSONALIZOWANE PREZENTY- MYGIFTDNA.PL

Od zawsze uwielbiałam personalizowane prezenty. Nie dość, że ładnie wyglądają, to jeszcze naprawdę miło jest je dostać, ponieważ takie podarunki są po prostu bardzo pomysłowe. Stacjonarnie bardzo ciężko znaleźć takie rzeczy, jednak w internecie jest całe mnóstwo sklepów z personalizowanymi prezentami.

Sklep mygiftdna.pl oferuje naprawdę świetne personalizowane prezenty. Mają bardzo szeroki asortyment. Możemy tam znaleźć między innymi szklane dekoracje, akcesoria kuchenne czy obrazy. Oczywiście wszystko z naszymi napisami czy zdjęciami. Moimi ulubieńcami zostały obrazy ze słów oraz gazety z naszymi podobiznami. To właśnie one najbardziej zachwyciły mnie swoją pomysłowością.

Wszystko zostało porządnie zapakowane w folię bąbelkową oraz karton, więc nie musiałam się martwić, że coś się uszkodzi. Również kontakt z obsługą jest bardzo dobry. Jeśli chcemy coś zmienić, wystarczy do nich napisać.

Jest to obraz złożony z żółtych i pomarańczowych słów. Sami ustalamy, jakie mają to być wyrazy oraz ich ilość. Po przesłaniu zdjęcia, na nasz e-mail otrzymamy projekt naszego obrazu. Możemy go zatwierdzić lub przesłać inne zdjęcie.

Jest to idealny pomysł na prezent, ponieważ jest nietypowy. Rzadko spotyka się tego typu obrazy, więc otrzymanie tego podarunku jest naprawdę miłym zaskoczeniem. Obraz wydrukowany jest na płótnie i od razu kiedy go zobaczyła, to się w nim zakochałam.

Możesz go zamówić tutaj.

Jest to prezent, który zamówiłam dla mojej mamy. Strasznie spodobał mi się sam pomysł stworzenia okładki z naszą podobizną. Wybrałam pierwszą stronę gazety z artykułem o znalezieniu idealnego człowieka.

Tutaj tak naprawdę jesteśmy w stanie edytować cały artykuł. Tytuł, podtytuł, całą treść oraz zdjęcie możemy całkowicie zmienić. Ja jednak zostawiłam tak jak było i jedyne co trochę przerobiłam to treść. Dzięki temu idealnie dostosowałam artykuł do moich wymagań, a cała okładka wygląda tak jakby naprawdę została wydana.

Gazeta jest oprawiona w drewnianą ramkę. Jest ona wliczona w cenę, więc nie musimy dodatkowo jej kupować. Okładka drukowana jest w formacie 30 cm na 40 cm. Możemy również wykupić opcję pakowania na prezent, co jest naprawdę świetnym pomysłem.

Gazetę możecie kupić tutaj.

Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam z tej strony jest notes z napisem "Sekretne plany dominacji nad światem", który podpisałam imieniem mojego brata, jednak możemy wstawić tam dowolne zdanie. Jest to idealny prezent tak naprawdę dla wszystkich, ponieważ taki zeszyt przyda się każdemu.

Do wyboru mamy 3 kolory: granatowy, szary oraz fioletowy. Notes jest w formacie A5. Do wyboru mamy również inne hasła, jednak ja zdecydowałam się właśnie na taki, ponieważ jest zabawny i przykuwa uwagę. Notes jest wykończony miękkim materiałem i został obszyty na brzegach, dzięki czemu uzyskujemy ładny wygląd.

Zeszyt składa się ze 190 kartek w kratkę. Dodatkowo posiada też wstążeczkę. Tutaj również możemy wykupić opcję pakowania na prezent, która kosztuje 19,99 zł.

Notes możecie kupić tutaj.

Czas realizacji jest bardzo szybki. Jeszcze w tym samym dniu możemy otrzymamy nasze projekty, a wysyłka trwa od 1 do 2 dni roboczych. Jest to naprawdę szybko, a zazwyczaj wysyłka takich prezentów trwa nawet tydzień. Tutaj jednak jest inaczej, więc nie musimy się martwić, czy nasze zamówienie dojdzie na czas.

Przyznaję, że prezenty te nie należą do najtańszych, ale bardzo często można natrafić na świetne promocje. Produkty są wykonane bardzo porządnie i w dobrej jakości, więc posłużą nam nawet kilkanaście lat. Przede wszystkim są one po prostu piękne i nietypowe, więc z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep.

Klikając tutaj przejdziesz do sklepu.

Dziękuję mygiftdna.pl za świetną współpracę.

15 komentarzy:

  1. Ten pomysł z gazetą jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie przeglądam teraz ich strone i mają cudne prezenty, a te obrazy. Najchętniej kupiłabym je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten obraz jest tak śliczny, że chyba go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły na prezent, szkoda że nie wiedziałam o nich wcześniej, idę na 18 w ten weekend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie oni mają cudne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten notes jedt genialny. Juz wiem, co kupię mojemu tacie na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się plakaty filmowe z naszymi zdjęciami. Chyba sobie taki kupię, bo są mega

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, chciałabym taki notes :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent �� a notes uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ta okładka gazety to genialny pomysł!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ogromną fanką tego typu prezentów. Spersonalizowane prezenty idealnie się sprawdzają gdyż osoby obdarowywane czują się bardziej docenione i wyróżnione ;) z wielką przyjemnością zajrzę na stronę i być może coś wybiorę ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite prezenty! Osobiście najbardziej podoba mi się obraz. Jest przepiękny!

    Pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywne prezenty, wolę gdy ktoś poświęci trochę czasu i zrobi prezent dla mnie niż poświęci kilka stów i kupi prezent, który w ogóle nie będzie mi o nim przypomniał. Ale właśnie takie personalizowane prezenty są super

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny obraz 😊 Ja rownież czekam na swoją przesyłkę rownież pełna personalizacja! Najlepsze prezenty to idealnie dobrane do osoby 😊

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)