8 sierpnia 2016

STYLIZACJA Z BIAŁYMI SPODENKAMI

Białe ubrania stały się ostatnio moim faworytem. Strasznie je polubiłam, a na lato są wprost idealnym wyborem. Stawiając na biel wcale nie musimy ubierać się od stóp do głów w ten kolor. Zapraszam na stylizację, w której białe ubrania połączyłam z granatem.

Spodenki w granatowe paski były strzałem w 10. Pasują praktycznie do wszystkiego, a dzięki połączeniu tych kontrastujących kolorów, możemy otrzymać naprawdę ciekawą stylizację. Do spodenek dobrałam granatową bluzkę. Kremowy pasek idealnie łączy się z balerinami w tym samym kolorze. Dzięki złotym akcentom przy butach, biżuteria idealnie wpasowała się w całość.

Spodenki- Zara
Bluzka- Stradivarius
Pasek- Zara
Pierścionki- Bershka
Zegarek- Apart
Buty- Wojas

15 komentarzy:

  1. Spodenki są piękne, pamiętasz może ile za nie dałaś i czy są jeszcze dostępne? Szukam takich od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam je na początku wakacji, więc pewnie są jeszcze dostępne. Nie pamiętam ile dokładnie za nie dałam, ale kosztowały coś w okolicach 80-100 zł.

      Usuń
  2. Jak dla mnie połączenie bardzo wakacyjne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! Stylizacja bardzo pasuje do twojej urody
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. wow !! piekna stylizacja. na poczatku myslalam,ze to spodniczka dopiero potem doczytalam, ze spodnie :D . ale i tak sa slincze i niebieska bluska dopelnila całośc. taki marynarski styl troche :D.

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja , ładnie wyglądasz
    http://anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale kolory jakoś marynarsko mi się skojarzyły :D Stylizacja cudowna, wszystko dopasowane, jedyne co mi nie przypadło do gustu to ilość pierścionków, ale jak kto woli ;) Pięknie wyszłaś <3

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam białe koszulki w granatowe paski, mam takich z pięć :D A spodenki też ciekawie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak letnio i w stylu marynarskim. Super :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Bardzo lubię marynarski styl ;)
    GROCHOWSKA.WORDPRESS.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarski styl zawsze w modzie - uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych spodenkach!
    http://gottabememyselfandi.blogspot.com/2016/08/litwa-2k16.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)