26 września 2016

7 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ZROBIĆ SOBIE DZIEŃ BEZ MAKIJAŻU

Wiele kobiet nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez makijażu. Jednak czasem warto z niego zrezygnować i zobaczyć jak zareaguje na to nasza skóra, bowiem możemy pozytywnie się zaskoczyć.

Poniżej przedstawiam 7 powdów, dla których warto sobie zrobić dzień bez makijażu.

Pozytywny wpływ na skórę
Twoja skóra zacznie oddychać i będzie mogła odpocząć. Pory przestaną być zapchane. To właśnie makijaż bardzo często powoduje różne podrażnienia i pojawianie się trądziku.

Zyskasz czas
Nie ukrywajmy, że jednak makijaż pochłania zarówno ranny czas jak i wieczorny. Rankiem musimy go nałożyć, a wieczorem zmyć. Dzięki temu możesz dłużej pospać, a faktem jest, że sen jest najlepszy na wszystko.

Nie musisz się martwić o różne rzeczy
Masz ochotę na basen? Nie musisz martwić się makijażem. Chcesz płakać? Nie musisz martwić się, że zmyje Ci się makijaż. Tak naprawdę możesz robić to, na co masz ochotę.

Dowiesz się kto Cię lubi za osobowość, a nie za wygląd
Jeśli ktoś pochwali Cię w dniu, w którym nie będziesz mieć makijażu, to wiedz, że zrobił to szczerze i nie lubi Cię tylko ze względu na wygląd.

Oszczędzisz pieniądze
Nie będziesz musiała wydawać tyle na kosmetyki, a nie oszukujmy się dobre produkty do makijażu trochę kosztują.

Nie musisz przejmować się rozmytym makijażem
W dniu, w którym go nie nałożysz, nie trzeba będzie co chwila sprawdzać w lusterku, czy wszystko jest idealne i czy aby na pewno nic się nie rozmazało czy spłynęło.

Twoja skóra przestanie być blada
Jeśli w słoneczny dzień nie nałożysz makijażu tylko krem z filtrem, twoja skóra nie będzie blada i ziemista, zwyczajnie "złapie trochę słońca".

W tym poście dowiesz się czegoś więcej o szybkim demakijażu.
Tutaj przeczytasz o najgorszych błędach makijażowych.

26 komentarzy:

  1. Ciekawy post, jednak na co dzień, do pracy nie wyobrażam sobie dnia bez makijażu. No make-up jestem podczas pobytu na siłowni oraz na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj robię sobie taki dzień bez makijażu w niedzielę:D odpoczywam, nigdzie nie wychodzę (chyba, że z psem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z reguły nakładam tylko tusz do rzęs i cień do brwi. Moje przyjaciółki również tak robią, a mamy po 19 lat ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie takie dni bez makijażu zdecydowanie zdarzają sie cześciej niz te z makijażem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą :) Ja często sobie robię taki dzień bez makijażu, skóra oddycha,a pory nie są zapchane;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz częściej pozwalam sobie na no makeup day, niestety do pracy muszę się malować, ale po i w weekendy daję odpocząć cerze :) Świetny blog, zostawiam obserwację i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolny dzień od makijażu robię ,ale wtedy kiedy wiem ,że nigdzie nie muszę wychodzić.Wyjść na dwór nie wyjdę całkiem bez makijażu.Lubie makijaż lubię się nim bawić i w brew pozorom wcale tak dużo czasu nie zajmuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolina Pandzia30 września 2016 06:52

    Ja na szczęście baaaaardzo rzadko się maluję :) W moim wypadku raczej ciężko się zabrać za " Dzień z makijażem" niż Dzień bez makijażu i jestem z tego dumna, choć wynika to z różnych rzeczy ! Tak czy owak kosmetyków mi nie brakuje. I mimo, że czasem wręcz powinnam nałożyć trochę pudru itp niekiedy najnormalniej w świecie to olewam, bo dla mojego chłopaka jestem piękna zawsze i wszędzie a to co myślą i mówią ludzie interesuje mnie tyle co zeszłoroczny śnieg. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! W ogóle myślę, że powinnyśmy jako kobiety się jakoś zebrać, zjednoczyć i przestać tak pindrzyć. To przynosi więcej szkody niż pożytku. Teraz jak ktoś wyjdzie bez makijażu to się wyróżnia i wygląda "dziwnie". A ja chciałabym wyjść na studia bez makijażu bez poczucia chamskiego wzroku i komentarzy na sobie...Warto by to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli planuję basen - nie maluję się. Jeśli nie chce mi się - także tego nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio dość często robię sobie dzień bez makijażu skóra od razu lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie dni bez makijażu robię co weekend :)
    Ciekawe powody ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, takie dni przydają się i to często. Po jednym dniu bez makijażu czuje się lepiej i widzę poprawie na mojej skórze :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie warto chodzić bez makijażu gdy tylko mamy możliwość �� nasza skóra odpocznie i pooddycha ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Często robię sobie dni bez makijażu. Moja skóra jest mi za to wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Uważam, że malować się trzeba z umiarem, bo później wyjdzie tak, że nawet wyjść na dwór na chwilę się będziemy malować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja taki wolny dzień robie sobie w soboty, skóra przecież też musi odpocząć
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko jak mam okazję, to chodzę bez makijażu :). Smaruje ją wtedy kremem, jego grubą warstwą, oraz tonizuję. Daje sobie w tym dniu również kopa witaminowego i nawadniam się na maxa. Następnego dnia cera jest miód, malina :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie robię makijażu codziennie, chociaż bardzo go lubię. Rezygnuję z niego zwłaszcza latem, kiedy jest gorąco, dodatkowym plusem jest to, że można się opalić :D Nie nakładam "kilograma tapety" i nie spędzam przed lustrem kilkunastu, czy kilkudziesięciu minut. Wystarczy mi około pięciu. Najważniejszym powodem, dla którego zakładam makijaż jest to, że wyglądam w nim poważniej. Wiadomo, kobieta powinna cieszyć się z tego, kiedy wygląda młodziej, ale... Ja mam 21 lat, kiedy idę do sklepu po fajki bez makijażu, sklepowe dają mi 13-14 lat. Wielokrotnie nie wierzyły w autentyczność mojego dowodu osobistego, słyszałam teksty, typu:
    -Nie wiem, czy mogę ci sprzedać, nie wyglądasz, jakbyś urodziła się w '95.
    A czy to moja wina? Nie, mimo to kasjerki bywają nieugięte.
    -To pewnie dowód starszej siostry, w moich czasach tak się właśnie kombinowało...
    Nawet nie mam starszej siostry :D
    Jest różnica, kiedy kobieta 30-40+ wygląda młodziej, ale mając 21 lat i bycie podejrzewaną o kłamstwo, czy porobienie dowodu, bo przecież nie mogę mieć więcej, niż 14 lat jest uciążliwe, makijaż sprawia,że wyglądam chociaż na te głupie 18... :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Często chodzę bez makijażu, faktycznie czasu można zaoszczędzić sporo. Do wykonania pełnego makijażu twarzy potrzebuję do 30 minut, ale równie dobrze dodatkowe pół godziny snu jest bardziej kuszące :D Ze wszystkimi podpunktami się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czasami robię sobie dzień bez makijażu, skórze też się coś należy od życia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny i ciekawy post :D Ostatnimi czasy często robię sobie dzień bez makijażu i moja skóra zdecydowanie jest z tego powodu zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy wpis. :) Fajnie się go czytało. :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)