12 września 2016

JAK ŁĄCZYĆ KOLORY UBRAŃ

Wybierając stylizację trzeba zwrócić uwagę nie tylko na krój czy rozmiar, ale również na kolor. To właśnie dzięki dobrze dobranym barwom jesteśmy w stanie całkowicie odmienić naszą sylwetkę i sprawić, że będziemy prezentować się po prostu korzystniej.

Przede wszystkim możesz postawić na bezpieczne pewniaki. Takie jak:
  • biel i czerń- jest to połączenie nieśmiertelne. Od zawsze było modne i na pewno jeszcze przez długi czas pozostanie trendy. Tutaj możesz kombinować na różne sposoby- góra czarna, dół- biały lub na odwrót. Stylizacja w takich kolorach świetnie nadaje się zarówno na co dzień jak i na ważniejsze uroczystości. Wystarczy poeksperymentować z dodatkami. Przykład takiej stylizacji znajdziesz tutaj.
  • kolory ciepłe z ciepłymi lub zimne z zimnymi- barwy ciepłe to takie, które są wynikiem zmieszania ze sobą czerwonego, żółtego lub pomarańczowego. Do stylizacji w takich odcieniach najlepiej dobierać złote elementy. Natomiast kolory zimne to ciemne zielenie, wszystkie odcienie niebieskiego oraz ciemne fiolety. Takie barwy idealnie współgrają ze srebrem.
  • jeden kolor w różnych odcieniach- stawiając na jeden kolor, wcale nie musimy wybierać tylko total looków. Dzięki innym odcieniom stylizacja będzie wyglądała naprawdę dobrze u każdego. Taką stylizację możesz zobaczyć w tym poście.
Koło barw
Jak tworzyć stylizacje:
  • Kolory naprzeciwko siebie to barwy kontrastujące lub dopełniające. Dzięki takim połączeniom Twoje stylizacje będą bardziej wyraziste.
  • Dzięki połączeniu barw, które znajdują się obok siebie uzyskamy tak zwany zestaw analogiczny. Jednak pamiętaj, by nie wybierać więcej niż 3 kolorów.
  • ostatni sposób to tworzenie stylizacji monochromatycznych, czyli jeden kolor- kilka odcieni.
Istnieją też barwy, które praktycznie pasują do wszystkiego. Są to między innymi:
  • beż- nadaje się praktycznie do każdej stylizacji. Świetnie prezentuje się z kolorami stonowanymi jak i jaskrawymi.
  • biel- zimą wybieraj tak zwaną czytą biel, natomiast wiosną i jesienią odcienie bliższe kości słoniowej.
  • granat- granatowe dżinsy to podstawa większości codziennych stylizacji, więc śmiało można postawić na inne elementy garderoby w tym kolorze.

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, Bardzo przydatne informacje :) z tymi trzema kolorami będę pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam swoje granatowe spodnie, pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się stawiać na klasyczne połączenie- biel i czerń. Niezbyt lubię eksperymentować z różnymi kolorami, owszem czasami założę coś np. różowego czy niebieskiego, ale bez dużego szału. Pozdrawiam :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystam z rad :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i pomocny post :D

    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł! Ja najbardziej uwielbiam połączenie klasyki czyli czerni i bieli przełamane złotymi dodatkami! Mój must have na każdą porę roku :)
    nowy post!- będzie mi miło jak poklikasz w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :) na pewno mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie panuje zasada, co wezmę do ręki to zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) bardzo przydatny post :) dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trafiłam do ciebie przez Facebooka i z chęcią zostanę na dłużej ;) podoba mi się twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny pasuje do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam problemu z doborem kolorów, gdyż wszystko co nosze jest czarne.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post, ja najbardziej lubię jednak połączenie bieli i czerni :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatne rady - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)