8 września 2016

PROSTE NAWYKI, KTÓRE ZMIENIĄ TWOJE ŻYCIE NA LEPSZE

Wystarczy wprowadzić w nasze życie kilka prostych nawyków, a będzie ono wyglądać zupełnie inaczej.  Nie chodzi tutaj tylko o pozytywne nastawienie, które jest oczywiście bardzo ważne. Przede wszystkim mam tutaj na myśli małe zmiany, dzięki którym nasze życie będzie lepsze.

Przestań tracić czas na niepotrzebne rzeczy
Doskonale wiem jak internet czy telewizja potrafi kraść nam cenne chwile. Dlatego też już od dłuższego czasu przestałam bezczynnie siedzieć i tracić czas na przeskakiwanie z kanału na kanał. Ograniczyłam też używanie internetu, dzięki czemu mogę zrobić wiele innych rzeczy i zwyczajnie nie muszę się z tym śpieszyć. Nie trzeba już chyba wspominać, że oderwanie się od telefonu ma też dobry wpływ na nasz mózg. O tym, jak znaleźć więcej czasu, dowiesz się w tym poście.

Codziennie rano pij ciepłą wodę z cytryną
Taki napój pobudzi nasz organizm bardziej niż kawa. Woda z cytryna przyspiesza też metabolizm i ma świetny wpływ na naszą cerę.

Poświęć trochę czasu na motywację
Nie ważne jak zmotywowani jesteśmy teraz. Za jakiś czas zwyczajnie przestanie się nam chcieć daną rzecz robić. Dlatego ważne by codziennie naładować się pozytywnym nastawienie, a uzyskamy to właśnie dzięki poszukiwaniu motywacji. Więcej o tym w tym poście.

Otaczaj się pozytywnymi ludźmi
Naprawdę trudno coś zmienić, kiedy wszyscy dookoła ciągle Ci powtarzają, że się nie uda. Ciężko pozostać pozytywnym wśród negatywnych ludzi, dlatego tak ważne jest, by wśród naszego otoczenia, znajdowały się osoby optymistyczne.

Notuj, planuj
Wystarczy zwykły zeszyt, w którym zaczniesz zapisywać każdy pomysł, dzięki czemu nic Ci nie umknie. Podobnie jest z planowaniem. Nie trzeba kupować drogich kalendarzy czy notatników. Tak naprawdę wystarczy zwykła kartka, by zaplanować cały dzień. Dzięki temu zaoszczędzisz masę czasu, a dodatkowo na pewno o niczym nie zapomnisz.

Zacznij mówić nie
Jeśli jesteś skoncentrowany na jednej rzeczy zrób ją do końca. Jest to trudne, zwłaszcza wtedy, kiedy wszyscy dookoła bez przerwy narzucają Ci nowe projekty do zrobienia. Wybierz priorytety i skup się tylko na nich.

Bądź wyprostowany, nie pochylaj głowy
Unikniesz tym samym różnych chorób i nie chodzi tutaj tylko o bóle szyi. Dodatkowo będąc wyprostowanym wyglądamy na ludzi pewnych siebie. Więcej o tym w tym poście.

Jedz więcej warzyw i owoców
Bardzo trudno jest przestać jeść słodycze i przejść na zdrowy styl życia. Jednak wprowadzając go małymi kroczkami jesteśmy w stanie dużo zmienić. Dlatego na sam początek najlepiej wprowadzić w swój jadłospis więcej owoców i warzyw.

Ćwicz chociaż 15-20 min dziennie
Możesz wyjść pobiegać, popływać, iść na rolki. Nie chodzi o to by katować się na siłowni, tylko o to by znaleźć coś, co lubimy.

20 komentarzy:

  1. Fajny, motywujący wpis. :) chyba czas się wziąć za siebie... ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z tego już wprowadziłam do swojego życia. Tyle, że zamiast ciepłej wody z cytryną - ja piję ciepłą wodę z olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalone ale Prawdziwe ;39 września 2016 15:59

    Super post, fajnie motywuje :)
    Pozdrawiam ;) #Smile

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze notuje i planuje, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie oczywiste a jednak trzeba o wszystkim sobie przypominać, np czytając takie motywacyjne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z chłopakiem jeżdżę na rowerze i gramy w paletki, lubimy piesze wędrówki (zwłaszcza górskie). planuję zapisać się też w tym roku na jogę. prawda, że picie codziennie przed śniadaniem szklanki wody z cytryną (i koniecznie miodem dobrej jakości) działa cuda. warto też zaopatrzyć się w zioła. u mnie pokrzywa, melisa i od dziś czystek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe,proste nawyki , które może kiedyś mi się przydzadzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo fajnie się czyta i dużo można się dowiedzieć. Ja na pewno zacznę pić wodę z cytryną oraz ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Otaczanie się pozytywnymi ludźmi jest świetne, inne porady/nawyki też są super i każdy powinien się do tego stosować :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący post, świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Otaczanie się pozytywnymi ludźmi jest świetne, inne porady/nawyki też są super i każdy powinien się do tego stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post! Czasem jednak jest tak, że te proste nawyki najtrudniej się wprowadza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kilku sposobach słyszałam :) Na pewno wypróbuje bo zawsze brakuje mi czasu :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O tej wodzie z cytryna nie wiedziałam. Trzeba wypróbować :D chociaz cieżko mi bedzie porzucić poranna kawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Planowanie - niby takie proste i oczywiste, ale nie potrafię z niego korzystać. Zawsze albo o czymś zapomnę, albo coś jeszcze innego mi wpadnie. Po za tym nie umiem się (niestety) zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo motywujące słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawie wszystkie nawyki stosuję, oprócz pierwszego (tak mniej więcej się go stosuję). Ja potrafię siedzieć i robić 2 rzeczy na raz, czasem 3. Np. Przerabiam zdjęcia w edytorze, rozmawiam przez telefon, a na dodatek jakby ktoś się mnie spytał co się dzieje w programie który leci w TV umiałabym powiedzieć. Nie mam pojęcia jak się tego nauczyłam, ale bynajmniej kilka rzeczy na raz mogę zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie wszystkie nawyki znam i stosuję i to naprawdę działa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy i motywujący wpis :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie się zgadzam. Jestem gotowa na rewolucyjne zmiany na lepsze w swoim życiu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)