31 października 2016

10 TRIKÓW URODOWYCH, KTÓRE MUSISZ ZNAĆ

Często nie mamy czasu na pełny makijaż lub inne urodowe rzeczy. Jednak znając pewne triki można doskonale zadbać o swoją urodę nie wydając przy tym masy pieniędzy oraz nie marnując dużo czasu.

Idealne kreski na powiece
Chyba każda z nas wie, że zrobienie idealnej kreski wymaga trochę czasu. Jednak można to sobie ułatwić przykładając np. łyżeczkę albo kartkę. Można również skorzystać z taśmy klejącej. Dzięki temu w bardzo prosty sposób namalujemy szybko ładną kreskę.

Dodanie objętości włosom
Sama mam problem z objętością moich włosów, jednak znam pewien trik, dzięki któremu wydadzą się one naprawdę gęste. Wystarczy spuścić głowę do dołu oraz masować włosy u nasady. Dzięki temu "uniosą się" one i będą wyglądały po prostu na gęściejsze.

Osypujące cienie do powiek
Jeśli jesteście wielbicielkami smokey eyes, ale zawsze Wam się osypują cienie, to ten ten trik jest idealny dla Was. Najpierw postaw na cienie do powiek, wytrzyj resztki, a dopiero potem nałóż krem oraz podkład.

Idealne ukrycie wyprysków
Jeśli w Twoim codziennym makijażu nie może zabraknąć korektora, to zapamiętaj ten trik. Nałóż go punktowo i pozwól mu lekko podeschnąć. Dzięki temu zmieni on konsystencję i łatwiej go będzie rozprowadzać, a przy okazji będzie miał mocniejsze krycie.

Intensywny kolor na ustach
Jeśli jesteś miłośniczką szminek w mocnych kolorach, to na pewno znasz ten trik, a jeśli nie to koniecznie wciel go w życie. Wystarczy na pomalowane usta nałożyć chusteczkę, a następnie przejechać pędzelkiem. Dzięki temu nadmiar szminki równomiernie odejdzie na chusteczkę.

Matowy manicure
Marzy Ci się matowy manicure? Wcale nie musisz wydawać pieniędzy na lakiery, dzięki którym uzyskujemy taki efekt. Wystarczy świeżo pomalowane paznokcie wystawić na działanie pary wodnej.

Podkręcone rzęsy bez zalotki
Zamiast zalotki wystarczy użyć zwykłej karty kredytowej lub łyżeczki. Jedyne co trzeba zrobić to przyłożyć kartę do powieki i nałożyć tusz. Dzięki temu dodatkowo unikniemy pomalowania maskarą powiek.

Zaczerwienione oczy
Jeśli przy zaczerwienionych oczach chcesz zrobić makijaż to zastosuj chłodne odcienie. Dodatkowo delikatnie wytuszuj rzęsy oraz rozjaśnij kącik oka.

Tusz jako eyeliner
Wystarczy skorzystać z tuszu, którego nie używamy i zebrać nadmiar sztywnym pędzelkiem (najlepiej takim do ust). Gotowe. Eyeliner w pędzelku i to bez dodatkowych kosztów.

Triki na przetłuszczające się włosy
Zamiast suchego szamponu można wykorzystać talk, puder bambusowy, zasypkę dla dzieci czy zwykłą skrobię ziemniaczaną.

19 komentarzy:

  1. fajne i przydatne rady ;) tusz jako eyeliner ciekawy patent.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym triku z eyelinerem słyszalam, ja doklejam sobie taśmę na dole, bo z górą nie mam większych problemów. Przyda mi się trik ze szminkami, zwłaszcza, że lubię takie mocne kolory, przy czym MUSZĄ być matowe. O tym korektorze nie słyszałam nigdy, ale sprzedam Ci mały trik ode mnie: jeśli masz duże worki pod oczami, przyłóż na 10 minut na oczy cienki plaster pomidora. Naprawdę pomaga!

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sypiacy się cienie najlepszy sposób jest pprzyłożyć mokry kawałek papieru pod oko. Porady znane dla mnie, ale bardzo polecam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne triki, ale o matowym sposobie nigdy nie słyszałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, ze to tylko zbieranina faktów z internetu ale na prawdę - sa to triki niskiego lotu.
    Kreska od łyżeczki albo karty? No chyba nie. Cos takiego wyjdzie dobrze dopiero jak ma sie wprawę w rysowaniu kresek bez tego.
    Matowe paznokcie od pary wodnej? Prawdopodobnie na chwile chyba ze będziesz nad nią stała pół godziny. A i pózniej paznokcie prawdopodobnie nie zaschnięta dobrze bo warstwa zniszczy lakier. Ok
    Masowanie dla podniesienia włosów? Podniosą sie na kilka minut Max.
    Osypujące sie cienie? Po prostu kup dobry cień bo Osypuja sie tylko te słabej jakości albo złe nałożone. A to ze najpierw robi sie oczy a pózniej twarz przy intensywnym makijażu oka to nie trik tylko fakt.
    A i do eyelinera można użyć cienkiego pędzelka albo ściętego. Ten bedzie niewygodny i niepraktyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z tych trików przetestowałam i jestem z nich zadowolona. Tak naprawdę u każdego będzie to trochę inaczej wyglądać. U mnie włosy praktycznie przez połowę dnia są podniesione u nasady, a dodatkowo jeśli popryskamy je delikatnie lakierem, to również przedłużymy ten efekt. Zdecydowanie łatwiej jest robić mi kreski od łyżeczki, karty czy taśmy niż bez nich. Ale to tez kwestia wyuczenia ;)

      Usuń
  6. większość z nich znam ale były ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O świetne triki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne triki, mnie się jednak nie przydadzą, ale inni na pewno skorzystają.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kreskami akurat nie mam problemu ale inne triki na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kilku trikach słyszałam ale o matowych paznokcia nie! Jest genialny! Super post, dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, nie powiem, ciekawee
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  12. ojaaaa drukuję sobie Twój wpis i wieszam koło toaletki! na pewno mi się przyda!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpis bardzo ciekawy, o żadnym triku nie słyszałam, bo dopiero zaczęłam interesować się makijażem ;) a co do bloga- bardzo mi sie podoba, chyba stanie się moim ulubionym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam na co dzień używać cieni do powiek, szczególnie jakieś nude smokey eyes, tylko zdarza się, że niektóre cienie się osypują, dlatego zawsze robię najpierw powieki a dopiero potem nakładam resztę makijażu, efekty są super plus nie muszę się martwić o to, że będę musiała nakładać mój podkład od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne porady. nic z tego nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te triki :) Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O niektórych trikach nigdy nie słyszałam wiec bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)