3 października 2016

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

Wrzesień był miesiącem, w którym postawiłam na regenerację, dlatego pojawił się tutaj krem nawilżająco- regenerujący. Pokochałam również płatki jaglane, które są idealna na śniadanie oraz eyeliner, którym naprawdę łatwo rysuje się kreskę na powiece.

Płatki jaglane są świetną alternatywą wszystkich zbożowych płatków, ponieważ nie zwierają one glutenu. Korzystnie wpływają na układ nerwowy, wzmacniają koncentrację, a dodatkowo usuwają zmęczenie i bezsenność. Produkt ten zawiera dużo błonnika, usprawnia trawienie i korzystnie wpływa na pracę nerek. Dodatkowo jest to świetne źródło witamin z grupy B oraz witaminy E, która przeciwdziała procesom starzenia się. Zawierają również duże ilości wapnia, potasu, fosforu, żelaza, magnezu oraz cynku.

Płatki te zazwyczaj jem z owocami i różnymi ziarnami. Są strasznie łatwe w przygotowaniu. Zalewam je tylko wrzątkiem i gotują na małym ogniu przez kilka minut, aż płatki wchłoną całą wodę. Można je również gotować na mleku. Są również świetnym dodatkiem do jogurtów czy różnych ciast i naleśników.

Jest to genialny krem, w którym po prostu się zakochałam. Jeszcze żaden krem tak dobrze nie regenerował mojej suchej skóry. Szczególnie jest świetny na popękane i suche pięty, ponieważ po kilku dniach jego używania ten problem znika. Jest to dość gęsty krem, jednak mimo to dość dobrze się go rozprowadza. Zapach nie jest zły, aczkolwiek niektórym osobom może on przeszkadzać.

Opakowanie jest bardzo praktyczne. Nakrętka nie sprawia problemów i z łatwością można ją otworzyć jak i zamknąć.

Ostatnim ulubieńcem w tym miesiącu jest eyeliner z firmy Eveline cosmetics. Nie jest to drogi kosmetyk, ale za to jest naprawdę dobry. Bardzo łatwo namalować nim kreskę. Nie zrażajcie się grubością pisaka, ponieważ można nim namalować taką nawet bardzo cienką.

Na powiece utrzymuje się dość długo, praktycznie cały dzień. Nie rozmazuje się ani nie roluje. Uzyskujemy efekt głębokiej czerni i za małą cenę możemy stworzyć kreskę tak dobrą, jak przy użyciu droższego kosmetyku.

10 komentarzy:

  1. Krem od Amaderm mam, ale ten czerwony i faktycznie jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten eyeliner i faktycznie jako jeden z niewielu pomaga mi - antytalenciu- narysować ładna kreskę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten eyelinier będzie odpowiedni dla osób początkujących? Jeżeli tak, to biorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, jest on idealny dla początkujących :)

      Usuń
  4. płatków w ulubieńcach jeszcze nie widziałam ale kto powiedział, że mają być tylko kosmetyki, książki, filmy i muzyka. Jestem jak najbardziej za jaglanką :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. może wypróbuję ten eyeliner.
    muszę spróbować tych płatków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale mi zrobiłaś ochotę na płatki jaglane <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe płatki :) ja właśnie zaczynam się zdrowiej odżywiać, więc może czegoś takiego spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)