3 listopada 2016

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

W tym miesiącu moi ulubieńcy są dość nietypowi. Oprócz oczywiście pewnego kosmetyku, w październiku zakochałam się także w targach książki, które odbyły się w Krakowie oraz w Moondrive boxie, czyli w pewnym pudełku subskrypcyjnym.

Jest to spray nabłyszczający. Nie zawiera gazu- jest to bardziej mgiełka. Nadaje on włosom naturalny połysk, a dodatkowo sprawia, że są one gładsze i bardziej miękkie. Nie skleja ich, a co ciekawe dodatkowo ułatwia ich rozczesywanie.  Szybko wysycha i jest naprawdę bardzo mocny. Tak naprawdę ten spray nabłyszczający przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów włosów, więc nie trzeba się martwić, że może je nam zniszczyć.

W tym roku po raz pierwszy pojechałam na targi książki w Krakowie. Odbyły się one w dniach 27- 30 października, natomiast ja odwiedziłam je w piątek i sobotę, czyli 28 i 29 października. Jest to impreza obowiązkowa dla każdego ksiażkoholika. To właśnie tam możemy spotkać autorów (także tych zagranicznych), blogerów i booktuberów. Książki są tam zdecydowanie tańsze niż normalnie. Zdarzają się też prawdziwe perełki, które można zakupić nawet po 10 zł. Kolejną niespodzianką na targach książki są powieści, które możemy kupić przedpremierowo. Moją całą relację z tych dwóch dni możecie obejrzeć tutaj.

Ostatnim ulubieńcem tego miesiąca jest Moondrive box. To książkowe pudełko subskrypcyjne wydawane jest mniej więcej raz na 2 miesiące. Jednak różni się ono od pozostałych książkowych boxów. A dlaczego? Głównie dlatego, że w środku możemy znaleźć powieść, która nie jest wydana normalnie i można ją dostać tylko w moondrive boxie, a dodatkowo od początku wiemy, co to za pozycja. Oprócz oczywiście książki, w środku znajdują się również różne gadżety. Swój box kupiłam na targach książki za 50 zł. To jaką powieść i gadżety możecie tam znaleźć, dowiecie się oglądając ten filmik.

11 komentarzy:

  1. W przyszłym roku koniecznie muszę wybrać się na targi książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę kupić ten nabłyszczacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi cudownie! Szkoda, że mnie nie było :/ Następnym razem muszę się wybrać na takie targi :)
    Z tego co piszesz to pudełko jest genialne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne swietne :)

    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chciałam Moondrive Box, ale wersja która mnie interesowała chyba 79 zł, więc trochę za dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem moondrive box kosztuje 59 zł.

      Usuń
  7. Bardzo interesujący ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten box książkowy ! Z chęcią by go nabyła :3 Fajni ulubieńcy października :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu chyba zamówię ten mooondrive box, jestem strasznie ciekawa.
    Bardzo fajny post. Ja byłam na targach w Warszawie, do Krakowa miałam za daleko, haha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)