8 lipca 2017

MOŻLIWOŚCI DODAJĄ SKRZYDEŁ- RECENZJA "ZAPOMNIANE"

Miałam tę książkę na swojej półce już od bardzo dawna. Wreszcie postanowiłam ją przeczytać i nie spodziewałam się, że tak mi się ona spodoba.

London widzi przyszłość tak, jak my przeszłość. Natomiast kiedy dla nas przyszłość jest niewiadomą, dla niej jest nią przeszłość. Bohaterka zmaga się tym od kilku lat, a udaje jej się nad tym zapanować dzięki notatkom. Jednak powoli wszystko się sypie. Mama zaczyna ją okłamywać, a najlepsza przyjaciółka się buntuje. Na dodatek, kiedy poznaje pewnego przystojniaka, okazuje się, że w ogóle nie widzi go w swojej przyszłości.

Nie wiedziałam, że ta książka jest tak dobra. Gdybym zdawała sobie z tego sprawę, to już dawno bym po nią sięgnęła. Fabuła jest genialna. Jeszcze nigdy nie natrafiłam na powieść z podobnym opisem. To sprawia, że pozycja ta staje się jedyna w swoim rodzaju. Czyta się ją naprawdę szybko. Uwierzcie mi, że jesteśmy w stanie skończyć ją w ciągu kilku godzin. Zresztą nie jest ona gruba, co tak naprawdę jest minusem. Chciałabym, żeby ta historia ciągnęła się jeszcze przez kolejne 300 stron, bo naprawdę polubiłam bohaterów i całą tę opowieść.

Nie znajdziemy tutaj masy cytatów, ale za to otrzymamy pozycję, od której nie da się oderwać. Jest to książka, która ma już kilka lat, ale myślę, że nadal wielu osobom się ona spodoba. Tak naprawdę nie można odczuć tego, że nie jest to nowość wydawnicza. Jedyny minus tej powieści to jej długość. Jest zdecydowanie za krótka. Przez to miałam wrażenie, że nie wszystkie wątki zostały do końca wyjaśnione. Wydawało mi się, że historia nie do końca się zakończyła, a autorka nie miała pomysłu, jak należy ją skończyć. Jednak mimo to naprawdę tę pozycję polecam każdemu. Jest to to świetna powieść na lato, choć nie tylko.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że film nie powstał, bo chciałam zobaczyć tę historię na dużym ekranie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że jeszcze ktoś mówi o tej książce, bo była genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ją przeczytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że wcześniej o niej nie słyszałam, bo fabuła jest genialna. Jak tylko gdzieś ją dostanę, to z miejsca zabieram się za czytanie :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)