11 kwietnia 2016

STYLIZACJA Z CZERWONĄ RAMONESKĄ

Tej wiosny możemy poszaleć z kolorami. Ostra czerwień, żółty, pomarańcz, błękity, a wszystko w intensywnych odcieniach, a dodatkowo pomieszane ze sobą. Możemy puścić wodzę fantazji, ale musimy uważać, by nie wyjść po prostu śmiesznie. W tym poście przedstawiam stylizację z czerwoną ramoneską i błękitnymi szortami.

Stylizacja ta jest raczej nie cieplejsze dni, czyli na pogodę, która utrzymuje się od kilku dni. Czerwona ramoneska przykuwa uwagę dlatego warto pozostałą część garderoby zachować w stonowanych kolorach. Postawiłam na połączenie bieli, błękitu i czerni.

Do czerwonej ramoneski dobrałam błękitne szorty i białą bluzkę. Zachowana jest ona w stylu sportowej elegancji, a dzięki granatowej bokserce każda część garderoby idealnie do siebie pasuje.

Aby rajstopy nie były jedynym czarnym elementem stylizacji, ubrałam czarny naszyjnik. Białe buty idealnie pasują do bluzki, dzięki czemu całość dobrze się ze sobą komponuje.

Bluzka- Orsay
Bokserka- H&M
Naszyjnik- H&M
Szorty- Mohito
Buty- Superstar
Ramoneska- Escandelle Paris

15 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta bluzka. Widziałam ją w sklepie, ale nie przykuła mojej uwagi. Teraz żałuję, że jej nie kupiłam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta bluzka w połączeniu z tą granatową bokserką. Na pewno równiez zastosuję połączenie bieli i granatu w życiu codziennym

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwia Kownacka12 kwietnia 2016 18:35

    Super połączenie czerwieni z czarnym dołet. Buty są mega!
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Mi trudno było dobrać czerwoną kurtkę (ponieważ także mam czerwona ramoneskę). Teraz już wiem z czym ją mogę połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tym stroju. Rzeczywiście kurtka przykuwa wzrok

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet się nie spodziewłąm, ze bluzkę typowo elegancką można zamienić na sportową elegancję. Super pomysł z dobraniem granatowej bokserki i związaniem bluzki w supełek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dobrałaś kolory. Nic się ze sobą nie gryzie, a całość wygląda uroczo i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzka jest naprawdę śliczna. Świetnie komponuje się ze spodenkami. Takie same spodenki posiadam, teraz muszę się zapatrzy a taką bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu znalazłam. Szukałam właśnie takich butów, gdzieś je kiedyś widziałam. Ale nie mogłam znaleźć:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną masz figure, i śliczne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. te buty sa wg mnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wszytko połączyłaś. Wszystko wygląda uroczo, a butów to Ci zazdroszczę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne spodenki! :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)