28 kwietnia 2016

STYLIZACJA Z ŻÓŁTĄ SPÓDNICĄ

W tym sezonie nie tylko stawiamy na mocne kolory, ale również na romantyczny styl, czyli zwiewne bluzki i sukienki, przezroczystości, pastele oraz frędzle. Postawiłam na stylizację właśnie w takim stylu, ale by trochę go przełamać dodałam odrobinę latynoskiego charakteru, czyli spódnicę w kolorze słonecznej żółci.

W ubraniach w stylu romantycznym przede wszystkim chodzi o subtelny efekt. Dlatego właśnie postawiłam na zwiewną bluzkę z dziurkami, które świetnie zastępują przezroczystości. Dzięki temu, że nie jest ona biała, nie otrzymamy eleganckiej stylizacji, ale ubiór w stylu boho. Właśnie to sprawia, że spódnica w kolorze słonecznej żółci idealnie pasuje.

Torebka z frędzlami oraz pasujące do niej okulary sprawiają, że stylizacja jest idealna nie tylko na wiosnę, ale również na letnie i ciepłe dni.

Bluzka delikatnie włożona do spódnicy sprawi, że talia zostanie podkreślona, a sama spódnica zostanie bardziej wyeksponowana. Do takiej stylizacji białe buty to konieczność, ponieważ idealnie komponują się z bluzką, a na dodatek sprawiają, że wzrok skupia się głównie na spódnicy.

Do takiego zestawu dobrałam minimalistyczną, złota biżuterię.

Bluzka- Mango
Spódnica- Zara
Torebka- Stradivarius
Bransoletki- H&M
Naszyjnik- By o la la
Okulary- Gate
Buty- Superstar

18 komentarzy:

  1. Mam taką samą spódniczkę, tylko że błękitną. Przymierzałam żółtą, ale kompletnie nie pasuje do mojej cery. Jednak na tobie leży naprawdę świetnie. Teraz muszę poszukać takiej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica ma piękny kolor :) idealnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki bardzo mi się spodobały i kolor spódniczki jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. da sie zauwazyc z e w tym sezonie takie metaliczne lekko spodnice są w modzie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No no świetna stylizacja ;p Masz rację bardzo ten zestaw jest boho a ja uwielbiam takie stylizacje ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślizna stylizacja :) Uwielbiam ten styl! :)


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Spódnica jest genialna :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dbasz o włosy? :) Wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się post odnośnie mojej pielęgnacji włosów, więc tam wszystko dokładnie opiszę :)

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Twoje włosy cudo *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest piękna!
    Fantastycznie wygląda zestawiona z tą spódnicą!
    Dla mnie bomba!

    Bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka mnie urzekła, taka zwiewna, delikatna no i biała :) Osobiście poluję na ogrodniczki :D Ciekawe zestawienie, poza tym masz bardzo ładne włosy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prezentujesz się w tej stylizacji.
    Uwielbiam spódniczki tego kroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszalałam na punkcie takiego stylu, frędzle, koszule ogolnie styl troche boho to cos w moim stylu dlatego twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;) torebka typu worek-genialna ;) szukam podobnej tylko czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja :D Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się nad zakupem tej spódniczki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja jest cudowna. UWIELBIAM kolor zółty. Jest taki ciepły <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)